Doğumdan sonra sarktılar falan artık onu geçtim eğilince sütyenden akıyolar resmen penye sütyen aldım yok toparlayıcı bile toparlamadı sürekli dışarı çıkıyolar bıktıım valla bi sütyen adı atın nolur biri sağa biri sola allah yokluğunu göstermesin de zapt edemiyom