Mrba kızlar ben pazartesi günü doğum yaptım çok şükür bebeğimde hafif sarılık var gibi, sizce sarı yazma mi orteyim yüzüne yoksa beyaz mı önlemek için veya daha başka ne yapabilirdim ilkim olduğu için hep bir bilgim yok , rica etsem yardımcı olur musunuz 🫠😇🥰😍