Arenmomm ben ehliyeti 10 yıl önce almıştım ama aracımız yoktu yeni aldık eşim az biraz öğrrtmeye çalışıyor hafiften çıkmaya başladım ama daha çok çabalamam lazım kocadan hoca olmuyor gerçekten ama şu anlık hoca için bütçem yok onunla idare edeceğim,kendinşze güvenin gerisi hallolur acele etmeyin sindire sindire öğreneceğiz :)