2erkekannesigg sağlık ocağında takılmıyor ama bizim hemşire bilgi verdi mesela bana, bi yere yönlendiriyolarmış, dedi ki 15 gün ilişkiye girmiyosun geliyorsun gebelik testi yapıyoruz yine 15 gün daha girmiyosun o sırada regl oluyosun zaten bidaha gebelik testi yapıyoruz 2 test sonucuyla bi sağlık merkezi varmış oraya gönderiyoruz seni orda takiyolar dedi, kocam zaten istemiyo taktırmak bide taktırabilmek için 1 ay birlikte olmuycaz desem banane der 😂 en iyisi hastane bence