imren44 Kızlar merhaba, doğum yapalı 8 ay oldu sezaryen doğum yaptım. Siz doğumdan sonra ne zaman spora başladınız ben zumba ve Leslie yapmak istiyorum acaba bir sıkıntı olur mu bilginiz var mı acaba ?