Özel hastanede doğum yaptım sağolsun yenidoğan hemşirelerinin ilgisizliği ve beceriksizliği yüzünden silikon uca yönlendirdiler beni. Böyle lanet bişey olduğunu bilseydim asla kullanmazdım. Allah’tan iyi bir doktora denk geldikte memeyi tutturdu bebeğime ve silikonu attık. Fakat daha sonrasında bebeğim önce silikonla emdiği için göğüs ucum çatladı ve 10 gün ağlayarak emzirdim ve bebeğim sarılık oldu. Bence bir an önce silikonu atın, sabredin ve bebeğinize memenizi tutturun. Ne kadar silikona alıştırırsanız bıraktırması o kadar zor olur.