Milena17 Bebeğim 2.5 aylık tek elimde kucağımdaydı dalgınlığıma geldi normalde 2 elle tutarım çok küçük olduğundan birden geriye attı beli baya kıvrıldı esnedi çok ağladı. Bir şey olmuş mudur 😔😔 eşime söylemedim valla🙄 gazdan ağlıyor diye düşünüyor şu an 😑
Madamehappyyyyy Milena17 Doktora götürün bence bu olaydan sonra ağladıysa illa ki olmuştur.. benim de bebeğim hiç susmadan ağlıyordu annem masaj yaptı 2 gündür daha sakin.
Hayallerim95 Milena17 şuan hala ağlıyormu peki umarım beline bi zarar olmamıştır ben olsam hastaneye acile götürürdüm Allah korusun cok tehlikeli ihmal etmeyin derim
Ahsenmommii Milena17 benim kızım da 6 buçuk aylık ayağımda sallarken oda ayaklarını kaldırdı elleriyle tutuyordu yana bir döndü düştü çok korktum dua okudum falan ama eline koluna dokunuyorum ağlamıyor bişey olmamış çok şükür 🙄 sende beline falan filan bir kıyafetini soy bak morarma şişme vs varmı diye elinde kontrol et ağlıyorsa acile gidin🙄 umarım bişey yoktur
Mxmxy Milena17 bişey olmaz bence benimki de 4 aylık olcak nerdeyse her hareketi yapıyor çok şükür hiç bir şey olmaz kucağında devamlı aglamiyosa bişey yok demektir
Ddkose Cok gecmis olsun insallah biseyi yoktur ama Bence bi acile goturun bisey olmus mu diye dusunmektense iciniz rahat etsin. Allah korusun bisey olmussa sonra daha cok uzulursunuz.
Memnuniyetsiz01 Milena17 göğsü çıkmıştır börü batmış da derler benim kızda da oldu 5 defa taktık yine çıktı dikkat edilmesi gerekiyor