Linaamom Aras76 sleepy kullanıyoruz bizde doğduğundan beri memnunuz sızma yapmıyor çok ishal durumu olmadığı sürece
Catsmom 5 aydır sleepy kullanıydoum bu arada oğlum beyaz tenli ve aşırı hassas vücudu kızarır hemen bi kaç gündür prima aldım valla prima çok daha gğzel geldi bana hem ince hem pişik yapmadı
Gunes789 Sleepy bezinin kendinden çişe benzer bi kokusu yokmu sizce ?? Ne zaman bezlesem bezi mi dolu çiş kokuyor diyo yanımda kim varsa. bi süre molfix kullandm tekrar sleepy aldım koku geldi bana da
Guness1 Gunes789 naturalde banada öyle geliyordu çok az yapsa bile aşırı çiş kokusu oluyordu bio naturale geçmiştim o daha iyi sanki
IdilinAnnesi_ Aras76 doğduğunda prima premium care, 1 yıl sonra prima aktif bebek. 1yil sonra gece prima, gündüz sleppy. Şimdi sadece slepy. Ülkedeki maddi durumun bizim hanede kısa bir özeti gibi oldu 😀😀
Daammlaaa 8 aylık doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum bi ara fiyatına pes ederek bir paket molfix aldım yapmadı kakasını paket bitene kadar paket bitince prima aldım bezledim yaptı 😂 hep amerikanın oyunu bunlar 😂😂
Tubimomiki Aras76 ben kızımda sleepy kullandım ama Molfix daha iyi ondan sleepy daha geçirgen oluyor ve boyut olarak numarasına göre küçük oluyor