Seydayvz Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 4 günlük gögüs kısmında hafif kızarıklık vardı mustelanın stelatopia ürününü kullandım sabah aksam 1 günde geçti simdi yine oldu sürdüm tekrar bu sefer daha da çoğaldı sıcaktan olabilir mi başına gelen var mı acaba?
Mimeva Seydayvz atopik olabilir atopiğe yönelik kremler deneyin birde kendi kullandıklarımdan önermek istemem çünkü kızım alerjik olduğu için size uygun olurmu bilmiyorum ama en basiti travazol kremi her bebeğe yazıyor doktorlar onu deneyebilirsiniz 10 gün düzenli olarak geçmezse doktorunuza danışın daha etkili kremler verebilir
Salliyaa Seydayvz nerede yaşıyorsunuz ? Henüz isilik çıkaracak kadar sıcak değil havalar ama çok kalın giydiriyorsaniz belki oladabilir benim bebeğim de de 2 aylıkken vardi isilik bu aylarda. Ama şöyle bi durumda var benim bebeğim atopikte bir bebek ayrımını iyi yapmak lazım