Gizem_23 3 aylık bebeğim reflüsu olduğu için gaviscon şurup yazdı doktor.sizler boyke bişey yaşadınız mı .şurup vermek konusunda kararsızım . tecrübeli güzel anneler yorum yaparsanız sevinirim 🌼🍀💓
Quadera Gizem_23 ben 2-3 aydır kullanıyorum bebeğim bir yaşında. Doktora ilaç kullanma konusundaki hassasiyetimi anlatmıştım ve bana çok çok basit bir ilaç olduğunu söylemişti
Ne_alakasi_var_004 Gizem_23 biz bulamadık o şurupdan artık üretilmiyormuş motillium şurup aldık 1 hafta kullandık bebegım her emmeden sonra kusar yarım saat sonra bi daha kusar her şekilde sürekli kusuyordu 1 hafta kullandık tamamen kesildi kusması ama kullanıp kullanmamak size kalmış
Gizem_23 Quadera gaviscon şurup mu kullaniyorsunuz sizde doğru demi..birde faydasını gördünüz mü .ayrıca çok teşekkürler yorum attığınız için 💓💓💓🍀🌼🌼
Kelebegimmmm Quadera gaviscon double actıon verdi oğluma doktor. Sizin de bu muydu? Günde kaç kere kullandnz?
Quadera Gizem_23 rica ederim ne demek 🌸 evet şurup kullanıyoruz. Toz olan piyasada yok zaten. Gastroentoroloji bölümüne gitmiştik o doktor söylemişti çok basit reflünün em basit tedavisi bu demişti. Kusmasını çok çok azaltmıştı günde 3-4 kere kusan çocuk 2-3 günde bir kere kusuyordu. Ama ilaçtan önce bebelac thickener denemenizi tavsiye ederim. Kıvamlaştırıcı. 1 hafta deneyin işe yaramazsa gaviscon a öyle başlayın bence
canikoko Ben gaviscon infant kullandım çok kabız yaptı. Gastrotuss baby de hiçbir işe yaramadı. Bebelac thickener kusmayı komple kesti. Çok kusuyorsa bir araştırın bizim tüm kusmamız geçti üstelik ilaç da değil kıvam arttırıcı sadece
Gizem_23 canikoko canım kıvam artırıcıyi nasıl kullandınız onuda önerdi..birde uzun kaç gün idare ediyor çok az gram olarak..
canikoko Gizem_23 benimki sadece mamayla besleniyor. 100 ccye 1 ölçek atılıyor. Ben 120 cc veriyorum mama o yüzden 1 ölçek tepeleme atıyorum. Her mamaya katıyorum 7 dk beklenip mama veriliyor. 1 kutu 10 gün falan gidiyor canım
TheMomm Gizem_23 8 aylık falandı sanirim her yemekten sonra kullanıyorduk bi tatlı kaşığı ama kilolu bir bebekte kilosuna göre ayarlamıştı doktor
heyzil06 Biz kullanıyoruz gaviscon şurup 2 aylıktan beri şu an 4,5 aylık bir şişe bitirdik ikinciye geçtik hatta ama şurubu kesersem kusmaya devam ediyor şurup içerken kusmuyor günde 3 kere tatlı kaşığının yarısı kadar veriyorum
Beren2323 heyzil06 ben şurubu mamasına katıyorum doktor öyle dedi bebeğim çok küçük acaba etki eder mi
heyzil06 Gizem_23 evet 3 gün düzenli kullandıktan sonra hemen kusması kesiliyor bi kaç günde bir azıcık kusuyo mesela 😊🌸