Defnemomm merhaba canım ben alıştırma bardağı kullanmıştım ama 1 buçuk ay falan çünkü dış cıkarma dönemindeydi ve ağzında hep geveliyordu ve su içmiyor gibi geliyordu bana ki bence içmiyordu da yeterince :) şimdi pipetli suluğa alıştırdım 7 ay 17 günlük 1 günde öğrendi istersen sende ilk başta biberon boşta durmasın diyip biberonla verip daha sonrasında pipete alıstırabılırsın tabi her çocuk bir değil bunu annesi olarak sen gozlemleyebilirsin normal bir pipetli deneyerek baktın olmuyor ona gore bir yol izlersin :)