Minikkalpler_00 Merhaba kızlar tek çocuğum var doğumdan hemen sonra spiral taktırdım kızım 10 aylık ama her geçen gün eriyorum resmen ne yapsam kilo alamıyorum git gide zayıflıyorum şu an 49 50 kilo civarındayım aşırı kanamam var adet süresi 20 günü buluyor resmen acaba spiralden mi kaynaklı çıkarmaktanda korkuyorum çocuk getirmek istemiyorum şimdi bu şekilde spiral taktırıp kilo kaybeden var mı acaba diye düşünüyorum biraz uzun oldu KB yın 🌼
Gny18 Minikkalpler_00 doktorunuza sordunuz mu bu durumu? 20 gün regl oluyorsanız bu regl değil baya bildiğin kanama. Çok kanınız aktığı için kilo kaybediyor olabilirsiniz. Burada çözülecek bir durum değil acil doktora gitmeniz lazım. Ha birde spiral ile hamile kalan milyonlarca kadın var spiral bile korunma yöntemi değil.
Minikkalpler_00 Gny18 evet başlarda normal karşıladım düzensizlik olur diye ama bakıyorum Bi değişiklik var bu işte normal değil gibi sormak istedim gidip soracam doktoruma
Melissstpz Merhaba, spiral sonrası adet süresi uzaması normal. Benim 5-6 gün sürerken, leke şeklinde de olsa 9-10 günü buluyor. Ben de 50 kiloyum. Hep 50ydim, bekarken de doğumdan sonra da. Ama 20 günse bir kadın doğumcuya görünmenize fayda var
Minikkalpler_00 Melissstpz bende normalde de zayıf biriyim ama git gide daha zayıflıyorum istemiyorum da açıkçası zayıflamayı doktora görünmekte fayda var doğru söylüyorsunuz
gizemguler Minikkalpler_00 merhaba hangi spirali taktırdınız acaba bende aynı sorunları yaşıyorum gittikçe kilo veriyorum yada doktorunuza danıştınız mı ne söyledi acaba