Ummuhan5146 Anneler nolur cevap verin kızım 2 yaşında yarım saat aralıksız ağladı gaz sancisindan çok canı yanıyordu el mecbur lavman yaptım daha yeni sakinledi uyudu halbuki bugün tuvaletini 2 defa yapmıştı neden oluyor bu ne zaman geçer bana akıl verin
Gunesinannesii22 Ummuhan5146 benim kardeşimde gaz sancısı ve birde ek olarak sık sık ishal oluyodu çölyak tanısı koydular şimdi diyette şikayeti yok 1 aydır
Mimeva Ummuhan5146 alerjik bi durumu olabilirmi benim bebeğim 4 aylık alerjik durumu yüzünden çok fena gazı oluyodu röntgenlerde çıkan gazları görseniz şok olursunuz belkide kakada yapamıyodu alerjik ürünleri kestikçe düzene girmeye başladı 2 yaşında bi bebeğin bu denli gazı olması normal bi durum değil diye düşünüyorum bi doktora görünmenizi tavsiye ederim
Ummuhan5146 Bssraa2 sordum ama ilaç yazıp gönderdiler duphlac sonr onsuz yapmamaya başladı bende bıraktım bu ara olmuyodu ama yine başladı Galiba
Ummuhan5146 Bssraa2 maalesef ki özele gitme şansım yok şehir hastanesinin her doktoruna gittim ama kimse bişey demiyor
Demet23 Çorba içir su içir bol bol kati fazla yedirme sulu şeyler ver kayısı suyu meyve sulari falan ver daha kolay yapar
Mimeva Ummuhan5146 Alerjisi bağırsak çıkışlı bi bebek ve bu bebeklerde testler yüzde yüz doğru sonuç vermiyor bilginiz olsun gazını tetikleyen bişey tüketiyor olabilir durumunuzu anlayabiliyorum çok zor umarım sorunu kısa sürede çözersiniz
Mimeva i Ummuhan5146 çocuk gastroentoloji bölümü bağırsak sorunlarıyla ilgileniyor alerji konularınada bakıyor bu bölüme görünmenizi öneririm
Gunesinannesii22 Ummuhan5146 Benim kardeşimde bağırsak enfeksiyonu geçirdi bağırsak enfeksiyon çölyağa çevirmiş iyi tedavi olmadığı için İnşallah öyle bir şey değildir sizinki