elif_28 6 ay önce doğum yaptım. İlk adeti 5. Ay oldum ama ikinci adetin üzerinden 15 gün geçti olmuyorum. Sizlerde de oldu mu test yaptım negatif çıktı yine de korkmuyor değilim 😒
Gizem2665 Korkmana hiç gerek yok 1 seneye boyunca adet görmeme gayet normal kabul ediliyor düzensizlik gecikme erken gelme bunlar görülen şeyler için rahat olsun 😊
Merveoykualp Canim bende 5.ayda oldum sonraki ay bende hamile kaldim sandim cok korktum 2 ay edet gormedim daha sonra oldum 1 ay daha adet gormedim daha sonrasinda düzene girdi yeni dogum yapınca çoğu insanda oluyo bu duzensizlik kork.ana gerek yok 🙂