Bir ay önce tam bayram haftası suyum azalmıstı,buharada doktorlar izindeydi icapcı kimin olacagı belirsizdi.ilk cocugum normal ve kolay bir sekilde dogmustu.şehir hastanesinde dogum yapmaya karar verdim.12 saat suni sancıya ragmen normal dogmadı sezaryen oldum.çünkü suyum gelmiş bebek inmemişti.bebek ve anne riske girmiyorsa normal dogum için cabalıyorlar.bu arada ebelerden çok tatlı olanlar vardı bir tanesi kabaydı.gerci ben bayram günü hem sanah hem geceye kaldım insanların tahammülü normal olarak azalır.sezeryan bana göre zor geçti bünye meselesi.ama ortam doktor ve ebeler oldukça iyi bir hastane özellikle gülsün özbay merhametli ve başarılı bir hekim