Elflnaaa Akşam 7 den beri uyuyor yolculuk yapıyoruz arabayı seviyor uyandırmaya çalışıyorum uyanmıyor az daha uyusun mu 1 aylık kızım
CaglaMenessa Elflnaaa 7 den beri emmediyse rüya öğünü yapın uyusun bence siz de yolculuğun keyfini çıkarın bizimki hiç uyumaz arabada
Anr5155 Elflnaaa ben kızım 1 aylıkken uzun yola gitmiştim 2-3 satte bir arabayı kenara çekip karnını doyurdum
CaglaMenessa Elflnaaa en fazla 3 saatte emiyorsa düşmez bence ben bir aylıkken 2 saate bir emziriyordum