Demett_k Arkadaşlar kızım bazen bacaklarım ağrıyı diyo. Özellikle çok koştuğunda gündüz uyumadığında söylüyo. Sizde de varmı böyle bir durum. Büyüme ağrısı da olabilimiş
Elif_yaren Fazla yoruldugundan olabilir belki benim oğlumda söylüyor arada aynı aydalar. Ben uyutmadan önce bacaklarına kollarına masaj yapıyorum.
Demett_k Elif_yaren değilmi bende öyle düşünüyorum yorgunluktan sanırım. Ama işte tedirgin oldum. Teşekkürler cevap için