Canselasr Lalezlal benim bebeğim prematüre değil ama 28 gün kadar yoğun bakımda küvezde yattı benim göğüs Uçum yoktu o yüzden reddetti Slikon göğüs ucu aldım 9.5 ayşık şu anda hiç red yaşamadım şükür ler olsun
tugbakasap Lalezlal öncelikle biberonla vermeyin kaşıkla verin ya da anne memesi taklidi olan biberonlardan kullanın. Biberondan sonra anne memesi çok zor geliyor almak istemiyorlar.