kiymetteke Kızlar oğlum yeni 12aylik oldu onceden kelime soylerde dede bagirmak falan şuan 2hafta falandır çok suskunlasti neden acaba bu durumu yaşayan var mı
Mbrre kiymetteke gelisim basamaklarinda bir gelişim ilerlerken diğerinde kısa.sureli sonme yasanabiliyormus. Büyük ihtimalle bundan kaynaklıdır :)
Show_must_go_on kiymetteke 12 aylıkken anne , baba, mama, dede diyordu bir anda kesildi şuan 14 ay 11 günlük sadece baba diyor normal sanırım
Denizanasi92 kiymetteke normal canım bizde de öyleydi baba dede anne diyordu sonra bıraktı şimdi tekrar başladı 15 aylık