23,5 aylık kızım. 3 gündür bir sey oldu, sorunsuz uyuyan cocuk gündüzleri uyumak istemiyor, ağlama krizleriyle uyutuyorum resmen. Uykusu var ama uykuya direniyor. Akşamları öyle değil gündüz böyle oldu anlayamadım. 2 yaş sendromunun getirdiği bir şey mi acaba sizinkiler nasıl?