Alparslanbey_ Merhaba 2 aylık oğlum var poposuna pişik kremi vs kimyasal içeren şeyler kullanmak yerine orijinal kantaron yağı kullanıyorum 2 gündür pıtır pıtır kırmızı olduğunu fark ettim kantarondan olmuş olabilir mi
anneyeofdenmez Alparslanbey_ ben kırmızı kantoron kullandım pişik falan kalmadı acaba ters etki mi etti
Elika00 Alparslanbey_ 25 günlükken başladım kullanmaya sünnet olduğunda da sadece kantaron kullandım krem kullanmadım 15 aylık hala sadece kantaron kullanıyoruz. Bezden dolayı olmuş olabilir her bezde kantaron sıkmayın 2-3 bezde sıkın kakadan sonra sıkın isterseniz bi bırakıp deneyin ama sanmam zeytinyağı çünkü ve bitki tabi
baharbahce Alparslanbey_ sanmıyorum canım çünkü bende kullanıyorum bi sorun yaşamadık bezinden olmuş olabilir gün içinde biraz açık bırak popişi hava alsın belki de emziriyosan eğer senin yediğin birşeyden kakasını yapınca da olmuş olabilir
Guley Kantaron yağını bizde dahil oğlumada kullanmadığım yer yok ya şifa resmen ben diş döneminde pişik olunca sık sık kullandım çok iyi geliyor
314159 Alparslanbey_ olabilir canım. Benim kendimin alerjisi var kantoron yağına . İlk bilmiyordum.. Yaniga sürdüm. Kaşımak zorunda kaldım yanigi. Saf zeytinyağı dene. O.3 asit olsun en fazla. Yoksa oda mahveder
Alparslanbey_ Baby turco ıslak mendil ve bez kullanıyorum aranızda kullanıp bu sorunu yaşayan var mı peki
Sedas00 Alparslanbey_ kantaron yağının yaptığını düşünmüyorum bende kullandım birde kızımın yüzünde egzamasında kullandım tam tersi geçirdi belkide sıcaklardan olmuştur denk gelmiştir