Selam kızlar oncelikle şunu soylim bebeğim 16 aylık ve yürümüyor . Ayaklarında aşırı derecede içe basma ve sadece baş parmaklar üzerine basma vardı bizde şüphelenip ortapediye götürdük doktor henüz erken bsy demek için dedi 18. Ayı bekliycez dedi benm içim rahat etmedi farklı bir hastaneden randevu alıp gittm film çekildi ayak kemiklerinde yamukluk varmış sadece masaj önerdi doktor yani yürür ama ayakları estetik açıdan düzelmeye bilir en erken 4 en geç 7 yaşında ameliyat olur düzelmezse dedi çok üzgünüm 😕😕 çok kötüyüm başına gelen varmı bilmiyorum ama siz olsanız napardiniz bir doktora dahami gitsem acaba