Mineee32 kilolar bebişin sağlığından daha önemli değil inan ki her şey evlatlarımız için değil mi bende rahatsız oluyorum ama aynı zamanda kilo da veriyorum çünkü yürüyüş yapıyorum yürüyüş yapamazsam işten eve gittiğimde dans ediyorum ve beslenmemi azalttım ekmek yemiyorum yersem kahvaltı da o da bir iki dilim kepek ekmeği çünkü ekmeğin faydası yok yeşil çay olarak da kayısılı içiyorum bağırsağıma faydası olsun diye emziriyprsanız lütfen bebeğinize zarar veren şeylerden uzak durun 🙏