MaviNil Kuzeyiinannesiiiiiii Herkes bindiricek diye bir kural yok. Eğer siz bindirmek istiyorsanız uzmanlar 6.aydan sonrasını uygun görüyor
Annesirintugceuzun Kuzeyiinannesiiiiiii 6 aylıkken bindirdim. Sizin için çok kolaylık oluyor. O yürüteçle gezerken işlerinizi rahat rahat yapıyorsunuz. Ama kızım şu an 11 ay 7 günlük ve parmak uçlarına basıyor. Normal mi bilmiyorum ama yürüteçe yordum kafamda. Doktorumuza soracağım. 🤷🏻♀️
balannesiii Kuzeyiinannesiiiiiii bence hiç bindirme canım benim oğlum 9 aylık ben asla almadım almıycamda gerek yok kolaylık diye doktorların önermediği bişeyi kullanma bence biraz dişini sık yürüyorlar cünkü zaten birkac ay sonra teyzemin kızı yürütece bndi suan yürüyor ama parmak uclarında sırf o yürüteç yüzünden
Zubeydeeren Kuzeyiinannesiiiiiii doktorlar önermiyor canim özellikle de erkek çocukların da kesinlikle kullanılmamalı diolar gec ve yurume bozukluklarina sebep oluyor yine de sen bilirsin tabi
Seydameva Merve_Kumsal90 ben bindirdim mecburen ama söylediklerinizin hiç biri olmadı 9. Aydan beri yürüyor şükür 🥰
balannesiii Annesirintugceuzun bian önce egzersizle düz bastırmaya calıs canım teyzemin kızı öyle kaldı suan yürüyor ama parmak uclarında asla düz basmıyoe yürüteçten alıstı hatta gecenlerde bir cocuk gördüm 6 yasındaymıs parmak uclarında yürüyor şaşırdım annesiyle göz göze geldik zamanında yürütece bindiği icin böyle oldu dedi düzeltmiyor bir türlü yürümesini dedi
Annesirintugceuzun balannesiii Bayadır bindirmiyorum ve sürekli yürütmeye çalışıyorum. İnşallah düzelir 🤲🏻
balannesiii Annesirintugceuzun inşallah canım♥️ Ugrasmayınca ilerdede öyle yürüyorlarmjs cünkü bolbol bassın ayaklarının üstüne minik🤗
Merve_Kumsal90 Seydameva ben demiyorum doktorlar diyor. Ben hiç denemedim. Siz de olmamışsa şanslı ve dikkatlisiniz demek ki
Seydameva Merve_Kumsal90 yani tabi haklılardır ama bana yürüten olayı saçma geliyor günde belli dk aralığında bindirmenin sakıncası olduğunu düşünmüyorum. Ama tabi bazı insanlar bebeklerini ona bağımlı yaşatıyorlar kendileri rahat edebilmek için zararlı şeyleri faydalı hale getirmek yerine faydalı şeyleri bile zararlı hale getiriyorlar 🤦🏻♀️