Bazen ailece dışarıda bir şeyler yapalım diyoruz ama 19 aylık oğlum girdiğimiz hiçbir restoranda asla sakince oturmuyor. Sürekli yürüyerek etrafı keşfetmek istiyor. Mama sandalyesinde 5 dk oturuyorsa şanslıyız. Oyuncak, kitap her şeyi denedik ama yok illa kalkıp yürüyecek. Sizinkiler de öyle mi?