Tecrübeli anneler yada birşey deneyip faydasını gören anneler hadi yardımlaşalım. Bebeğim 4 ay 20 günlük. Atak haftası varmı bilmiyorum ama 8 gündüz çok zorlanıyorum ııııııı ıııııılamalrı bitmiyor gündüz pek uyumuyor. Mesel bugün sadece 1,5 saat uyudu ne yapacağımı şaşırdım hiç birşeyden memnun olmuyor sanki