renginkayaa Emzırdıgım ıcın en son 9 ocakda adet oldum konu şu ki ; bugun adet oldum we asırı adet oluyom resmen kıyafetlerimden halıya gecti sezeryan yerim sızlıyo , adet kanaması ıcındede kırmızı kırmızı parcacıklar. Var bu normalmi ,?
PatronBebek renginkayaa sezeryan yerim sızlıyo , adet kanaması ıcındede kırmızı kırmızı parcacıklar. Var Bu sebeple
sunflower01 renginkayaa ben de sezeryanla doğum yaptım Kaçıncı ayda adet oldunuz ben 4 buçuk aydir hâlâ olamadim karnim şişti dikişlerim bazen sızlıyor
1melek1234 sunflower01 20 gün dogum lekesi geldi sonra 43. Gün adet oldum düzenli oluyorum bi yıl oldu dogum yapalı