momandbabye ben bir şişede kaynamış soğumuş su tutuyorum,bir de küçük termosum var ona sıcak suyu koyuyorum, mama yapmak istediğimde sıcak su ile soğuk suyu bardakta karıştırıyorum, derece ile ölçmeyi bıraktım bileğime 1 kaşık döküyorum sıcaklığına bakıyorum, soğuk geldi ise biraz sıcak su sıcaksa biraz soğuk su ekliyorum, sıcaklık iyi ise bardaktaki suyu biberona boşaltıp mamayı ekliyorum