Selam kızlar
Bi gece uyurken sol göğsümün şiştiğini ve çok ağrıdığını hissederek uyandım sonrasında hastalandım beni sıtma tuttu
Bol bol emzirmeye çalıştım acı ve şişlik biraz hafifledi ama bebeğim hala o göğsümü emmiyor göğsümdeyken sinirleniyor yeteri kadar doymuyor
Diğer göğsümü emdiğinde doyuyor
Sizce bu durumu nasıl çözerim geçici bi durum mudur ?