Aynanın karşısında kendine el sallamsyı öğretmiştim ilk ondan olsa gerek aynayı görünce el sallıyor😂 sabah uyandığımızda bi aynada kendimize günaydın der el sallar güne öyle başlarız. Dışarıya nadir sallıyor 😁 yeni bir şey öğrendiklerinde çok tatlı oluyorlarrr