Oğlum 11 aylık aşırı hareketli ve mız mız bir bebek 1 aydır falan bu aralar tavan yaptı yani paçamdan ayrılmıyor sürekli kucak istiyor hiç bir işimi yapamıyorum bulaşık makinesine bulaşık dolduramıyorum hemen gelip karıştırıyor elimde yıkıyorum ya da yemek yaparken paçamda zır sır ağlıyor kriz geçiriyorum artık bu hareketine niye böyle veya bu aylarda böyle mi oluyor ve ne zaman bitiyor Allahım bir an önce bu son bulsa