AnlamaZ 3 aylık bebeğim bugün 8 kere altına kakasını yaptı sadece 3 keresinde cok yapmıştı diğerleri azdı bu normal mi
Nrslcmr AnlamaZ ben cıvık yapıyor acaba ishal mi diye sağlık ocağında sormuştum günde 5 kereden fazla yapıyorsa ishaldir demişti.