Bebeğim 6 aylıkken emekledi şuan 7,5 aylık koltuğa tutunup kalkıyor koltuğun bi ucundan diğer ucuna yürüyor. Gün içinde 5 saniye sabit durmuyor. Bazen yere koyup izliyorum yemin ederim hiç sabit durmuyor resmen fır dönüyor. Mama sandalyesinde, ana kucağında, oto koltuğunda, bebek arabasında oturmaktan nefret ediyor, alıp yere koyana kadar çığlık çığlığa bağırıyor. Banyo yaparken, üstünü değiştirirken, bez bağlarken, tırnaklarını keserken 2 kişi zor tutuyoruz. Mesela karnı aç mama sandalyesinde oturmak zorunda yemek yemek için bunu biliyor orda otururken bile oturduğu yerde zıplıyor kaşığı ağzına zor denk getiriyorum karnı doyar doymazda indiriyim diye ağlamaya başlıyor. Hiperaktif olacak diye biraz çekiniyorum açıkçası ama daha çok küçük şimdiden anlaşılır mı? Sizinkilerde böyle mi?