Yusuiray Mrblar iyi geceler 50 günlük bebeğim fazla fazlasıyla kusuyor her emzirdigimde ve kusmugu su gibi bildiğimiz su şeklinde ve koku var kusmasinda tuteeremede oluyor mide usutup usutmedigini nasıl anlayabilrm yada acile goturmeliym çok ağlıyor sebebini anlayamıyordum da
Mehtaptvz Yusuiray titremeden kastiniz nedir yani tam olarak nasıl oluyor benim kısımda çok kusan bir bebekti fazla fazla yanı de
Neslihankarabal Yusuiray muhtemelen mideyi usuttu veya reflusude olabilir. Az ve sık sık emzir. Birde reflu yatağına sola dogru yatır o kdr kusmaz. Dr bi gotur ama oncelikle
Esmaozenn Yusuiray bence doktora götür,dışarda değil içeride bir sıkıntı var belli ki midesiyle alakalı gibi gözüküyor..inş bi problem olmaz çok geçmiş olsn