canimkizim29 Firdevs40 soğuk yapıyorsanız ondan da olur ılıktan bir tık soğuk yapsam hemen toparlanıyor
Linaamom Firdevs40 evet o mamada ben de aynı sorunu yaşadım suyu ılık sıcak bile yapsam erimiyordu. Küçük bi kaşıkla biberonda mamayı karıştırmayı deneyin
Linaamom Firdevs40 hipp organik cambiyotik kullandık baya gaz sorunu vardı sma çok gaz yapmıştı bizde onda topaklanma sorunu hiç yaşamadım. Çok güzel bir mama tavsiye ederim doktor tavsiye etmişti bize de
Birdunyabircennetannesi Suyu ayarlayamıyor olabilirsiniz Ya çok sıcak ya da çok soğuk koyuyor olabilirsiniz Doğdu doğalı hep sma kullandık böyle bir sorun olmadı