gizemyazci şuan 3 buçuk yaşında, kullanırken nöbet geçirdi bizim dalma nöbeti geçiriyordu, 1 buçuk yaşına kadar kullandık, serumdan su çekip şırınga ile ilacı ezip karıştırıp veriyorduk doktor öyle önermişti ilk , sonra belli bir süre sonra , su ile şırıngayla vermeye başladık, ama hep şırıngayla verdik, sütle hiç vermedik doktor hiç sütle verin vs demedi , şuan kontrollere gidiyoruz