Minimans Kızlar geçen ay kimyasal gebelik geçirdim kimyasal sonrası hamile kalma ihtimali var mı bu ay yumurtlama olur mu başına gelen var mı
Pikapikapikacuuu Minimans Ben 🙋🏻♀️. Kimyasal gebelil geçirdim. Ertesi ay kızıma hamile kaldım. Şimdi 15 aylık.
annesinin_minigi Minimans Bende 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim ama daha hamile kalamadım rabbim herşeyin hayırlısını versin inşaallah
momysncp_ Minimans Mayıs ayında testim pozitifti kimyayla gebelikmiş, haziranda bi daha pozitifti oğlum 4 ay 20 günlük 😍
Minimans Pikapikapikacuuu ya gerçekten mi kimyasal sonrası kimyasal geçirmekten korkuyorum herkes de hamile kalman daha kolay olur diyo
Pikapikapikacuuu Minimans Doktor da bana hamile kalman kolay olur demişti. Kimyasal gebelik korkulacak bir durum değil aksine hamile kalabildiğinizin bir göstergesi demişti. İçiniz rahat olsun. Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin İnşallah ❤️