Benim bebeğim de 4 ay 13 günlük. Gece Max uyuma saati 2.5 saat. Dah gözünü açmadan ağlamaya başlıyor. sallamak pis pis fayda etmiyor illa meme istiyor bende veriyorum. Bazen saat başı da kalkiyor. Ben çıktığı için uyanıyor diye düşünüyorum. Alışkanlık oda olabilir. Emzik almadı. Sorun belli çözüm önerisi var mı?