Geçen ay 8400 ölçmüştük, bugün 8100 ölçtük. Biraz rahatsızlandı bu ay ama bu kadar etkilediğini de düşünmüyorum. Emzirmeye devam ettim önceki aylar gibi. Ek gıdaya da başladık.. Neden böyle olmuş olabilir bir fikri olan var mı? Bebeğim prematüre doğmasına rağmen her ay 1 kilo almıştı. Ilkkez böyle bi durumla karşılaştık.. moralimi çok bozdu. Kan değerleri çok düşük buna bağlı olabilir mi ? Neden ayda 1 kilo alan bebek, bu ay almaz da verir ?