Mrymmdfnmm Merhaba arkadaşlar bebeğinde gluten alerjisi çıkanlar var mı, ne gibi şikayetiniz oldu, doktor hangi testleri uyguladı, süreç nasıl ilerliyor şuan, bu geçici bir alerjisi süt ürünleri gibi.
momft25 Mrymmdfnmm bizim var cilt tepkiliydi bizim şuan diyetteyim 3 ay sonra tekrar test önerdi doktorumuz hem kanda hem deri testinde çıktı bizim bir test yaptırsanız sanırım daha net olur
Mrymmdfnmm Kızımda alerji var deneme yanılma şeklinde diyete ekleme yaparak bu günlere geldik en son tüm kuruyemişleri bıraktırdı bugün kızım 5.5 aylık olduğu için sofrada ekmeği ağzına götürmesinde sakınca görmedim (organik tam buğday ekmeği idi) 4-5 saat sonra kakasında kan yoğunluğu arttı. Uzun zamandır bu kadar gelmemişti azalmıştı. Acaba gluten alerjisi mi var. Moralim çok bozuk eğer gluten ise işimiz çok zor. Bu diyetin çok zor ve maliyetli olduğunu biliyorum maddiyat önemli değil fakat kızım bundan sonra her yediğine dikkat mi edecek bunu düşünmek bile beni çok üzüyor. Tecrübeli olan lütfen yazsın.
Mrymmdfnmm momft25 Bizim kanda bakıldı 4 aylıkken çoklu besin ve süt ürünlerine. Bakalım 6. Ayda yapar tekrar diye düşünüyorum doktorumuz. Gluten alerjisi geçicimiymiş peki bilgi verdi mi bu konuda doktorunuz. Çok geçmiş olsun teşekkür ederim
momft25 Mrymmdfnmm nasıl çıktı değerleriniz ? Tekrar 2 ay sonra mı çağırdı sizi ? Bizim buğday çok düşük çıktı 3 ay sonra tekrar test önerdi ama 1 ay oldu şuan şikayetlerimiz geçti bende diyeti açıp denemeyi düşünüyorum
momft25 Papatyya maalesef geçmedi kanda değeri 2 olmasına rağmen hala cilt tepkisi devam ediyor sizin ne durumda alerjiniz
Pamela Ben de burada bekleyeyim bari. Bizim de gluten yumurta süt şeker bal fıstık balık alerjimiz var. Ne yapacağım hakkında en ufak fikrim yok.
Pamela Papatyya kızımın 1 buçuk yaşından sonra çıktı canım alerjisi fıstık ezmesi patlak verdi öncesinde bir problem yaşamıyorduk son 1 senedir alerji ile uğraşıyorum maalesef
Papatyya Pamela mama kullanıyor musunuz gluten devam ediyor mu yer fıstığı bizimde var doktor geçmeyebilir dedi
Pamela Papatyya fıstık alerjisi ömür boyu sürebiliyormuş acildeki doktor söylemişti bize yaşadığımızda. Mama kullanmıyoruz kızım 3 yaşında