Monarosa-06 Kızlar altın hesabı açmak istiyorum her ay bı gram alicam hangi banka daha uygun ? Bankalar arasında fark var
kasimonbes Monarosa-06 ben garantiden actim kizim icin ama garanti simdi cocuga digi bes veriyor 1000” tl yatirin 1000 tl bizden diye ayrica yine ekstra devlet katkisi diyor kararsiz kaldim bes de mi yaptırsam acaba
Golgicisimcigi Vakıf ve halktan alıyorum ama şuan gidip elden gram olarak almanızı öneriirm bankalarda şuan acayip bi makas var gram başına 100 tl gibi
Golgicisimcigi Monarosa-06 ben bu ay gidip elden aldım bende aynı mantıkta hep bankadan alırdım ama aşırı makas var
Monarosa-06 Bilezigimi habersiz alıp bozdurrunca kafama dank.etti.3 5 banka.alsin iyidir.bahise.gitmesindense .. Golgicisimcigi