Benim 20 aylik bebehim 20 gün oldu açalı en korktuğum bseykerden biriydi ama çok şükür bu kadar basit açılacağını düşünmemiştim çünkü çok düşkün sabaha kadar emiyordu beni olmuyordu birgün akşam sakız yapıştırdm göğsüme snra UV öğ dedim oda yanaşmadı yatağa götürdüm telefon verdim eline oynadı arada süt bistedi ama ben ög bıv olmuş dedim uyuya daldı 2 kere uyandı istedi oğ dedim geri uyudu 2.gece ise gece yemeğine alıştırmak istemedim sadece meyve suyu biberona koydum her uyandığında iki yudum içip uyudu çok şükür şuanda otel devam arada su katikrum eskisi gibi uyanmıyor ve şuan her gece aynı saate ayağıma katıp karanlık odada mini açıp uyutuyim