Benim.oglan yaşına gircek kendi yemio veya kendisi şuyu olsun maması olsun tutup içmez ablamınki de yaşında ama maşşallah ne bulsa ağzına goturuyo yiyo kendisi icio pipetle bile 2 ay var aralarında 2 ay sonra benimki de aynı aktiviteleri yaparmı merak ediyorum 😂😂 bide ne zaman yürüdü sizin bebisler