Tuuba101010 en başından beri Aptamil kullanıyorum, hipp combiotic miydi neydi onu kullandım kusturdu bebeğimi. Aptamilin kokusu da rahatsız edici değil, bebeğim de severek içiyor doktora yakın zamanda sorduk kilo alımı her şeyi normal değiştirmeye gerek yok dedi.