nihaltapanilgun Merhaba.. bebeğim anne sütü alıyor. Doğduğunda kuvüzde kalmıştı ve o sıra olası duruma karşı mama aldırmışlardı. Şuan mama kapalı şekilde duruyor. Bu mamayı ek gıda zamanında un gereken tariflerde az az kullanmak doğru olur mu ?…