Kızlar emzirmeyi kestim en son dün öğlen uykusunda emdiler ikizlerim göğüsümde hafif ağrı var şişti haliyle süt birikti bu süreçte ne yapmam gerekiyor bu arada benimkiler günde sadece 3 kez uyku geçiş zamanı emiyorlardı gece emmesini 5 6 ay önce kesmiştik sizler neler yaptınız önerilerinizi bekliyorum