Balbebeginannesiiii Kbrnhr sarimsak bal limon kuru var cok iyi geliyo kendniz yeyin instg hastalanmayancocuk sayfasi var orda tarif var bakin iyi gelir mutlaka
Birisibirisi Kbrnhr bende geçenlerde çok fenaydım sucak suya bir limon şıktım karabiber zencefil ıhlamur hepsini çay yapıp sıcak sıcak içtim ölüyordum sabaha bomba gibi oldum
ipekannesi55 Ben hamileliğimde de şimdi de sık sık grip oldum maalesef ilaç içemiyoruz. Burnumu her gün 2 3 defa serumla yıkadım (bebeklere yaptığımız gibi), evde pastil yaptım ve bol bool meyve yedim 🥲
Birisibirisi Kbrnhr işte sıcak suya ilk limonu şıktım sonra diğerlerini kattım özellikle karabiber bence yaktı boğazımı ama çok iyi geldi bide hapda verilebiliyor bazen yada bi serum takarlar doktorada danış ama dediğimi mutlaka dene bide koruna oldum onu da hamileyken oldum o zamadinda zencefil bal limon karışımı iyi geldi bala limon sıkıp zencefil katıp yedim
Twinlife Doktora gidin muhakkak emzirirken de ilaç kullanabiliyorsunuz doktorunuzun verdiği başka şekilde atlatmanız zor olur bebeğinize de geçebilir riske atmayın
Birisibirisi Kbrnhr hepsini sıcak suya ekledim işte unutma köklüler kaynatılır diğerlerine sıcak suyla demleme yeter görmemişim kusura bakma nasıl oldun iyi misin