Kızım 1 yaşına yeni girdi geceleri ilk yatağında yatıyor 2-3 gibi yanıma alıyorum yüzüstü uyumak istiyor dönüyor ama 2-3 dk sonra kendini yukarıya çeke çeke bazanın başlığına dayanıp hooop ayağa kalkıyor başlıyor ağlamaya gündüz uykularında böyle bir sorun yok. Gece ilk yatırınca beşikte de yapmıyor bu harekete uyandığı için zaten yanıma alıyorum sonra sabaha kadar hiç olmasa 20 kez yapıyor ben geri çekiyorum o ileri gidip ayağa kalkıyor sizde de böyle oldu mu neden acaba ya da nasıl geçer