Kizlar 3 saat önce 6aylik bebeğim yataktan düştü acile götürdüm hemen doktor 2saat buralarda takıl dedi sadece karnına açtı baktı .2saat sonra gidebilirsin birşey yok dedi .kafasına film felan cekseydik hocam dedim gerek yok bebek radyosyan almasın dedi .eve getirdim baya güzel beslendi uyudu şimdi, ama çok korkuyorum eşim nobete gitti yanlız kafada kuruyorum 😔