bebegimleyim Merhabalar 13 martta sezeryan doğum yaptım ama hala kanamam tamamen kesilmedi yoğun bir şekilde olmasa da hala kanama devam ediyor böyle bir durum yaşayan var mi? 2 ayı da geçti artık
kenankaan bebegimleyim benim de 50 gün kadar sürdü kanama, doktora gitmekte fayda var yine de. Geçmiş olsun